Όπως αναφέρει το νέο δεκαετές πρόγραμμα του ΔΕΣΦΑ , η διαβούλευση του οποίου λήγει στις 25 Ιουλίου σε συνέχεια του σχετικού αιτήματος για συγκριτική εξέταση έναντι της τροφοδοσίας των περιοχών της Πορειάς, του Περδίκκα και του Άσπρους μέσω του αγωγού ΤΑΡ, και έπειτα από ενδελεχή ανάλυση της οικονομικά αποτελεσματικότερης λύσης για την τροφοδοσία των συγκεκριμένων περιοχών, προτείνεται η τροφοδοσία των περιοχών με χρήση εγκαταστάσεων ΥΦΑ μικρής κλίμακας από το σταθμό φόρτωσης βυτιοφόρων στη Ρεβυθούσα.

Στο Σχέδιο Προγράμματος Ανάπτυξης που επανυποβλήθηκε έχει γίνει αναλυτική τεχνική περιγραφή. Σύμφωνα με τον Διαχειριστή στο δεκαετές πρόγραμμα εξετάστηκε και η εξυπηρέτηση των παραπάνω περιοχών μέσω του αγωγού ΤΑΡ αλλά το κόστος ήταν κατά 50% μεγαλύτερο από τη λύση που προτάθηκε. Σε απόλυτα νούμερα η προμήθεια αυτών των περιοχών κοστίζει 920.000 ευρώ περισσότερο από το υγροποιημένο φυσικό αέριο μικρής κλίμακας.

Σε σχέση με την αύξηση του προϋπολογισμού λόγω της ανόδου του κόστους των υλικών αναφέρεται ενδεικτικά ο προϋπολογισμός έργων όπως οι αγωγοί προς Δυτική Μακεδονία (167 εκατ. έναντι αρχικού κόστους 110 εκατ., αύξηση 52%), προς Πάτρα (98 εκατ. από 85), Γευγελή (67 από 51,4 εκατ., αφορά την κατασκευή αγωγού διασύνδεσης με τη Β. Μακεδονία, που σήμερα τροφοδοτείται αποκλειστικά μέσω Βουλγαρίας), η σύνδεση με το πλωτό ΥΦΑ Αλεξανδρούπολης (26 από 13 εκατ.) και Κορίνθου (15 από 9,9 εκατ.) κ.α.

Πηγή:ypodomes.gr, ΑΠΕ-ΜΑΠΕ