Ο «Πρωινός Λόγος» μετά την καταγγελία της φοιτήτριας για μη χορήγηση εκπτωτικού εισιτηρίου από τα ΚΤΕΛ Κοζάνης επικοινώνησε τόσο με την υπάλληλο που την εξυπηρέτησε, όσο και με τον πρόεδρο κ. Λευτέρη Πάλλα.

Θυμίζουμε ότι η μεταπτυχιακή φοιτήτρια δεν είχε πάσο και προσκόμισε στα εκδοτήρια των ΚΤΕΛ Κοζάνης έγγραφο του πανεπιστημίου με όλα της τα στοιχεία, το οποίο όμως δεν έγινε δεκτό για μείωση του εισιτηρίου της.

«Η κοπέλα δεν είχε τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να κόψει μισό εισιτήριο, ούτε βεβαίωση σπουδών , ούτε βεβαίωση εγγραφής στο πανεπιστήμιο. Πάραυτα θέλαμε να την εξυπηρετήσουμε , κανείς δεν αμφισβήτησε την φοιτητική της ταυτότητα, αλλά ήρθε τελευταία στιγμή και μάλιστα σταματήσαμε το λεωφορείο για να μπει. Δεν υπήρχε κάτι το προσωπικό μαζί της», απάντησε η υπάλληλος στα εκδοτήρια των εισιτηρίων.

«Δεν είχε το νόμιμο χαρτί για την φοιτητική έκπτωση απάντησε ο κ. Πάλλας, «σε αυτό που έφερε δεν υπήρχε καν σφραγίδα. Σε κάθε περίπτωση αν ερχόταν στο γραφείο μου να δώσει πιο σαφείς εξηγήσεις θα λυνόταν εύκολα το θέμα», απάντησε ο ίδιος.

Ιωάννα Παπαδημητρίου

Καταγγελία φοιτήτριας προς το ΚΤΕΛ Κοζάνης