Πράγματι το λεωφορείο υδρογόνου να κάνει πολύ περισσότερα χιλιόμετρα και να ανεφοδιαστεί άμεσα σε ένα τέταρτο χωρίς να περιμένει 4-5 ώρες για να γεμίσουν οι μπαταρίες του. Αυτά ανέφερε ο Νίκος Ντάβος Co-Founder & Manager στην εταιρεία Cluster of Bioeconomy & Environment of Western Macedonia (CluBE) στο πλαίσιο του Balkan Energy Forum της Κοζάνης.

Όλο το λεωφορείο είναι αθόρυβο. Έχει μεγαλύτερη δύναμη και ροπή σε σχέση με συμβατικά .Μόνο όταν χρειαστεί έξτρα δύναμη ή θέλει να πάει πιο γρήγορα μπαίνει και η μπαταρία

Ο Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος, Διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Hydrogen τόνισε ότι τα λεωφορεία υδρογόνου μπαίνουν σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.Από 5 αυτοκίνητα το 2014 που κυκλοφορούσαν σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες πλέον είναι πάνω από 220 λεωφορεία.

Ι.Π.

Ο Νίκος Παπαθανάσης σε λεωφορείο υδρογόνου στα Κοίλα Κοζάνης, το αίτημα του προέδρου των αστικών ΚΤΕΛ Κοζάνης και η Βαΐτσα, η πρώτη γυναίκα οδηγός