Εξαιρετική κατά κοινή ομολογία η δουλειά του κ. Αντώνη Κιούκα που παρουσίασε το νέο λογότυπο του δήμου Βοΐου στο δημοτικό συμβούλιο της Τρίτης. Ο ίδιος μαζί με την ομάδα του έχει αναλάβει την καμπάνια της χώρας επί θητείας κας Όλγας Κεφαλογιάννη και Ελένης Κουντουρά.

Αφού έκανε ανάλυση του τόπου έγινε αναφορά σε 6 εν υπνώσει τουριστικά προϊόντα του δήμου , τα οποία άμεσα κατά τη γνώμη του μπορούν να ενεργοποιηθούν: ο περιπατητικός τουρισμός (hiking και trekking), ο γαστρονομικός και οινολογικός τουρισμός ,ο πολιτιστικός τουρισμός, ο προσκυνηματικός τουρισμός ,ο αστικός τουρισμός με κέντρο τη Σιάτιστα.

Έγινε αναφορά για την ανάγκη δημιουργίας ενός brand για το Βόιο με σύγχρονα εργαλεία προβολής με ένα λογότυπο, ένα σλόγκαν , μια εικόνα και μια εταιρική ταυτότητα για να καταστεί ένα τουριστικό trend .Ως τοποθεσία είναι η καρδιά της Μακεδονίας και υπάρχει η ανάγκη για περισσότερα καταλύματα, όπως επεσήμανε.

Μάλιστα πρότεινε ένα νέο λογότυπο ,κάτι μακριά από τις ζωγραφιές προτείνοντας το όνομα Βόιο με ένα φυλλαράκι, με σλόγκαν Μυστικά και Εκπλήξεις και το φύλλο μινιμαλιστικά να ταξιδεύει τον επισκέπτη σε όλες τις εποχές και να μεταμορφώνεται σε γεφύρι, κλαδαριές, άλογο κ.ο.κ.

Ιδιαίτερο βάρος έδωσε ο δήμαρχος Χρήστος Ζευκλής στη διαφημιστική καμπάνια χωρίς να στέκεται στο λογότυπο, το οποίο μπορεί και να τροποποιηθεί με το δημοτικό συμβούλιο να είναι θετικό στην στροφή του δήμου στον τουρισμό.

Ιωάννα Παπαδημητρίου