Μετά και την αρχική καταγγελία της φοιτήτριας στα ΚΤΕΛ της Κοζάνης για την συμπεριφορά υπαλλήλων , ακολούθησε και δεύτερη καταγγελία στον «Πρωινό Λόγο» με πολύ κόσμο να δείχνει εμφανώς δυσαρεστημένος από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Στην απάντηση του κ. Λευτέρη Πάλλα λοιπόν ότι δεν υπήρχαν από πλευράς της φοιτήτριας τα νόμιμα δικαιολογητικά για μειωμένο εισητήριο, όπως η βεβαίωση σπουδών παρά ένα έγγραφο χωρίς υπογραφή απαντά:
«Τα μεταπτυχιακά και οι γραμματείες τους δεν λειτουργούν όπως των προπτυχιακών. Επειδή επικοινώνησα και εγώ με το πανεπιστήμιο μου δεν δίνουν κάτι διαφορετικό από αυτό που προσκόμισα. Όσο για την υπογραφή στο έγγραφο χρειάζονται πολλές ημέρες για να υπογραφεί. Το έγγραφο ήταν νόμιμο από την επίσημη Πύλη καταλόγων του πανεπιστημίου και του τμήματος μου. Όπως και να έχει αποδείκνυε ξεκάθαρα την φοιτητική μου ιδιότητα! Προφανώς γνωρίζετε τη μορφή εγγράφων προηγούμενων δεκαετιών και δεν έχετε αντιληφθεί ότι ζούμε στο ’19. Όσο για το λεωφορείο έφυγε παρά το γεγονός ότι είχα κόψει εισιτήριο και έτρεχα να το προλάβω όχι εξαιτίας δικής μου αμέλειας αλλά εξαιτίας καθυστέρησης των υπαλλήλων. Τέλος ήταν ξεκάθαρο πως προτεραιότητα μου ήταν να προλάβω το λεωφορείο για να φτάσω εγκαίρως στο μάθημα μου και όχι να ψάχνω τον εκάστοτε διευθυντή-πρόεδρο».

«Με λυπεί η στάση σας πολύ περισσότερο από τα 10-15€ που έδωσα.Είναι τουλάχιστον γελοίο το ότι ενώ αναγνωρίσατε τη φοιτητική μου ιδιότητα , δεν κόψατε μειωμένο εισιτήριο επειδή δεν είχε πάνω υπογραφή!! Σαν ιδιωτική εταιρεία οφείλετε να συμβαδίζετε με την εποχή, να παρέχετε τις καλύτερες υπηρεσίες , να ακούτε τους πελάτες και όχι να δικαιολογείτε τα αδικαιολόγητα».

Η απάντηση των ΚΤΕΛ Κοζάνης στην καταγγελία της φοιτήτριας για μη χορήγηση εκπτωτικού εισιτηρίου: «Δεν είχε τα απαραίτητα νόμιμα έγγραφα»

Νέα καταγγελία για το ΚΤΕΛ Κοζάνης από αναγνώστρια του prlogos