Η γραφειοκρατία είναι ο λόγος της καθυστέρησης ανοίγματος της Γέφυρας Σερβίων σε οχήματα άνω των 3, 5 τόνων .Συγκεκριμένα σύμφωνα με τις διατάξεις περί δωρεάν μελετών υποχρεούται η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας να δημοσιεύσει στην ιστοσελίδα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και φυσικά και στη δική της  για ένα μήνα την εν λόγω  ανακοίνωση.

Θυμίζουμε ότι  η μελέτη  ενίσχυσης ακραίου σπονδύλου 7 του προβόλου Μ62 με μηχανισμό ανάρτησης με εξωτερικά καλώδια προέντασης εντός και εκτός κιβωτιειδού φορέα αποτελεί προσφορά προς την τοπική κοινωνία της ευρύτερης περιοχής της ΠΕ Κοζάνης  της Υποδιεύθυνσης Γεφυρών της Εταιρείας «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» (Δρ. Π. Πανέτσος, Προϊστάμενος της Υποδιεύθυνσης Γεφυρών) και του Εργαστηρίου Πειραματικής Αντοχής Υλικών και Κατασκευών (ΕΠΑΥΚ) του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του Α.Π.Θ. (καθηγητής Κ. Κατάκαλος) .

Το χρονικό διάστημα ενός  μήνα από τη δημοσίευση της σχετικής ανακοίνωσης δωρεάν μελέτης  παρήλθε (30-06 έως 29-07) και δεν υπήρχαν υποβλήθηκαν ενστάσεις και παρατηρήσεις   στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

Το επόμενο βήμα  που προχώρησε είναι η  έγκριση της αποδοχή της μελέτης από την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας που αποφασίστηκε την Τετάρτη το πρωί.

Στη συνέχεια με απευθείας ανάθεση  θα εκτελεστούν  οι εργασίες ενίσχυσης του σπονδύλου από τον εργολάβο σε λιγότερο από  ένα μήνα. Αν συμπεριλάβουμε και το Δεκαπενταύγουστο μέσα με τέλη Σεπτέμβρη -αν όλα κυλήσουν καλά -θα μπορούν να κινούνται όλα τα οχήματα από τη Γέφυρα των Σερβίων .

Ιωάννα Παπαδημητρίου