«Καλημέρα .Θα ήθελα αν μπορείτε να δείτε γιατί δεν ανάβουν όλα τα φώτα μέσα στα τούνελ Πολυμύλου. Δεν πιστεύω δεν είμαι ο μόνος που έχει πρόβλημα όταν είναι να περάσω από μέσα. Περνάω άνετα στα υπόλοιπα φωτιζόμενα τούνελ . Επικοινώνησα και δεν έβγαλα άκρη. Ένας μόνο υπάλληλος μου είπε θα πάει να το δει το θέμα. Δεν είναι ο φωτισμός μέσα στα διόδια που εισπράττουν και που ανέρχονται σε 120 εκατομμύρια το χρόνο; Να σημειωθεί ότι στο Μέτσοβο τα τούνελ είναι πλήρως φωτισμένα.»

Το prlogos επικοινώνησε με την Εγνατία Οδό: «Οι φωτισμοί στα τούνελ της Εγνατίας Οδού λειτουργούν αυτόματα με βάση τα ευρωπαϊκά και εθνικά πρότυπα.  Γίνονται συχνές μετρήσεις  .Υπάρχουν φυσικά και καμένες  λάμπες, τότε αλλάζουν οι λαμπτήρες , οι οποίοι ανά διαστήματα πλένονται  για τους ρύπους που συγκεντρώνονται. .Για κάθε σήραγγα γίνεται ειδική μελέτη. Το επίπεδο φωτισμού αλλάζει συνεχώς .Υπάρχει έξω από κάθε τούνελ μια κάμερα , το λαμπρόμετρο που ανάλογα με την φωτεινότητα της σήραγγας ρυθμίζει τα φώτα. Ο φωτισμός πέραν του ότι προσομοιάζει με την φωτεινότατα εκτός τούνελ ρυθμίζεται και με βάση την ταχύτητα, για να δώσει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμοστεί .Στη μεγάλη σήραγγα του Βερμίου π.χ. αρχικά τα φώτα είναι πολλά , κατόπιν μειώνονται και μετά τα 400 μέτρα υπάρχει ένας σταθερός φωτισμός» .

Ι.Π.