Όταν ο υδράργυρος «χτυπάει» κόκκινο, η όρεξη μειώνεται σιγά-σιγά και οι δυνάμεις μας αρχίζουν να μας εγκαταλείπουν.Την ίδια στιγμή για να ανταπεξέλθει ο οργανισμός σε αυτές τις συνθήκες, ξεκινά να αποβάλλει νερό μέσω της εφίδρωσης και γι αυτό εξάλλου νιώθουμε έντονη τη δίψα.

Τι πρέπει, όμως, να τρώμε για να παραμένουμε δυνατοί χωρίς να στερείται ο οργανισμός μας τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά;

Καρπούζι

Το καρπούζι περιέχει λυκοπένιο μια άκρως σημαντική χρωστική ουσία η οποία αποτελεί ασπίδα προστασίας από τον ήλιο. Άλλες πηγές λυκοπενίου είναι οι ντομάτες, η παπάγια, το ροζ γκρέιπφρουτ και η γκουάβα.

Σαλάτες

Λαχανικά όπως το μαρούλι, το αγγούρι, το σέλινο και τα ραδίκια αποτελούνται από πάνω από 95% νερό. Έτσι θα κρατήσετε τον οργανισμό σας ενυδατωμένο τις ημέρες του καύσωνα.

Αυγά

Όταν η ζέστη είναι ανυπόφορη,η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για να έχουμε ενέργεια. Το αυγό αποτελεί μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης, αλλά στην τηγανητή του μορφή δεν είναι και ό,τι καλύτερο εν μέσω ζέστης.

Κρύες σούπες

Είναι νόστιμες, ελαφριές και αν τις προτιμήσετε κρύες θα αποτελέσουν μια ανακούφιση στη ζέστη και στην πείνα σας. Προτιμήστε τες με λαχανικά, προσπαθώντας να κρατήσετε τις θερμίδες τους χαμηλές και τα θρεπτικά τους συστατικά σε υψηλά επίπεδα.

Τι να αποφεύγετε

Αλκοόλ

Κατά τη διάρκεια του καύσωνα το αλκοόλ αυξάνει την αφυδάτωση καθώς λειτουργεί ως ένα ισχυρό διουρητικό, προκαλώντας σας μεγάλη απώλεια υγρών από το σώμα

Μάνγκο

Όπως το αλκοόλ, έτσι και τα μάνγκο δρουν ως διουρητικό, οπότε θα πρέπει να τα αποφεύγετε όταν ο καιρός είναι ζεστός. Επίσης, είναι καλύτερα να μείνετε μακριά από μάραθο, αγκινάρες και σπαράγγια, για τον ίδιο λόγο.

Πηγή: healthreport.gr