Η Κυρία Μαρία Νεγρεπόντη –Δελιβάνη πρώην πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και σύζυγος του Κοζανίτη Δημητρίου Δελιβάνη καθηγητού και πρώην πρύτανη του ΑΠΘ. Είναι αείμνηστος. Έχει έρθει πολλές φορές στην Κοζάνη. Έδωσε διαλέξεις. Επίσης έλαβε μέρος στο συνέδριο που τελέστηκε τον Σεπτέμβριο 27-30 του 2012, με θέμα «ΚΟΖΑΝΗ 600 χρόνια Ιστορίας» και «100 χρόνια επέτειος της Απελευθέρωσης» από τους Οθωμανούς. Στο οποίο και μίλησε. Μου έστειλε το παρακάτω άρθρο, είναι επίκαιρο και αναφέρεται στα 200 χρόνια του Ελληνικού Κράτους, που γιορτάζουμε φέτος.  Η κυρία Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη, αγαπάει την Κοζάνη, συνομιλούμε ταχτικά. Είναι πολύ καλή φίλη. Επιστήμονας με πλούσια πνευματική κατάρτιση και πολύγλωσσος.

Γιάννης Κορκάς

Ο ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Της Μαρίας Νεγρεπόντη-Δελιβάνη

Θα ήθελα να υπενθυμίσω την ύπαρξη και τις δραστηριότητες της ΤΙΜΗΣΤΟ 21, της οποίας έχω την τιμή να προΐσταμαι. Πρόκειται για την Επιτροπή εορτασμού του 1821, που συστάθηκε για να αντικρούσει τις ανιστόρητες και ανθελληνικές θέσεις μελών της κυβερνητικής Επιτροπής εορτασμού Ελλάδα 21, που έγιναν γνωστές ύστερα από συνοπτική έρευνα της υπογράφουσας. Με άρθρα, με συνεντεύξεις, με το βιβλιαράκι ΤΙΜΗΣΤΟ 21, με ραδιοφωνικές εκπομπές, με την οργάνωση του διαδικτυακού συνεδρίου της 18-19.12.2020 η ΤΙΜΗΣΤΟ 21 αγωνίζεται να αποκαλύψει την απαράδεκτη βάση και τους εμφανείς κινδύνους, για την Ελλάδα, που περικλείονται στον διαφαινόμενο τρόπο εορτασμού της Επιτροπής Ελλάδα 21.

Παραθέτω στη συνέχεια ένα διάνθισμα από ανθελληνικές και μηδενιστικές απόψεις μελών της επίσημης Επιτροπής εορτασμού Ελλάδα 21 :

* Ορισμένα μέλη της Επιτροπής Ελλάδα 21 θεώρησαν, προφανώς, ότι αναδεικνύονται κατηγορώντας και προσβάλλοντας τους ήρωες του 1821. Δηλαδή, ακριβώς αυτούς, που υποτίθεται ότι προσκλήθηκαν από την Επιτροπή Ελλάδα 21, για να τους τιμήσουν.

* Άλλα μέλη αυτής της κυβερνητικής Επιτροπής Ελλάδα 21, εξέλαβαν τον εορτασμό της εθνικής μας επετείου, ως ευκαιρία για να παραπληροφορήσουν τον ελληνικό λαό ότι η Επανάσταση του 1821 ήταν δήθεν το έργο μιας «περιθωριακής ελίτ». Εξάλλου, όσοι υποστηρίζουν αυτό το αφήγημα, δηλαδή της «περιθωριακής ελίτ», είναι πιθανόν να συμφωνούν ή ακόμη και να συμπληρώνουν ορισμένους άλλους ομοϊδεάτες τους, οι οποίοι αρνούνται ότι υπήρξε Επανάσταση. Αυτοί προσκομίζουν στο εορτασμό της εθνικής μας επετείου το νεολογισμό ότι το νεοελληνικό κράτος δημιουργήθηκε σε γραφείο του Λονδίνου από τις τότε Μεγάλες Δυνάμεις, οι οποίες για κάποιους λόγους ήθελαν ένα νέο κράτος στην περιοχή μας. Και συνεπώς, επρόκειτο για διπλωματική επιτυχία του νεοσύστατου ελληνικού κράτους, για τη δημιουργία επιπλέον του οποίου δεν χύθηκε αίμα. Οι εθνικά απαράδεκτες αυτές απόψεις προσκεκλημένων της Επιτροπής Ελλάδα 21, σχετικά με την Επανάσταση του 1821, δεν εξαντλούνται μέχρις εδώ. Διότι υπάρχουν ακόμη και κάποιοι άλλοι, εκλεκτοί πάντοτε προσκεκλημένοι της Ελλάδα 21, που ισχυρίζονται ότι κακώς αναφερόμαστε στη σκλαβιά των 400 ετών και στα συμπαρομαρτούντα μαρτύρια, καθώς όλα αυτά βρίσκονται στη φαντασία μας, εφόσον οι Έλληνες περνούσαν ζωή χαρισάμενη με τους Τούρκους.

*Μία άλλη κατηγορία μελών της επίσημης πάντοτε Επιτροπής εορτασμού της Παλιγγενεσίας, Ελλάδα 21, αναβιώνουν στο εθνικό μας προσκήνιο τον Φαλμεράγιερ και τα αυγά του φιδιού. Είναι πιθανόν, η μέχρι πρόσφατα αντιμετώπιση παρόμοιων απόψεων, να έχει στο μεταξύ μεταβληθεί, και από προδοτικές και παραχαρρακτικές της ιστορίας μας, να αντιμετωπίζονται ως πολυπολιτισμικές. Οπωσδήποτε, μέλη της Επιτροπής Ελλάδα 21 χαρακτηρίζουν τους Νεοέλληνες ως πάσχοντες από «προγονοπληξία», διότι κατ’ αυτούς βαυκαλιζόμαστε ότι είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων, ενώ στην πραγματικότητα δεν έχουμε ούτε ελάχιστο ποσοστό DNA από τον ένδοξο εκείνον λαό.

*Και, τέλος, οι περισσότεροι από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους της Ελλάδα 21 φαίνεται να συμφωνούν ότι ελληνικό έθνος και κράτος μετρά βίο 200 μόνον ετών, ωσάν να μην έχει υπάρξει το Βυζάντιο.

Η εύλογη αγωνία του κάθε σκεπτόμενου Έλληνα πολίτη, για το που οδεύει η πατρίδα μας, δεν εξαντλείται με την πληθώρα των ανθελληνικών στοιχείων, που παρεισέφρησαν στην κυβερνητική Επιτροπή Ελλάδα 21. Διότι, υπάρχει δυστυχώς μια γενικευμένη λαίλαπα εθνομηδενισμού, που απειλεί να καταπιεί την πατρίδα μας. Το γενικό, αλλά και βάσει όλων των ενδείξεων, επίσημης προέλευσης σύνθημα αυτής της καταιγίδας είναι η υποβάθμιση και ο χλευασμός του πατριωτικού αισθήματος. Το σύνθημα αυτό επικάλυψε το σύνολο των πατριωτικών αντιδράσεων εναντίον της συμφωνίας των Πρεσπών. Να θυμηθούμε ότι, τότε η πλειοψηφία των Ελλήνων, που αντιτάχθηκαν στο ξεπούλημα της Μακεδονίας χαρακτηρίστηκαν ως φασίστες, ναζιστές και ανεγκέφαλοι. Έκτοτε, οι αντεθνικές αυτές προκλήσεις συνεχίζονται αδιαλείπτως, με προγραμματισμό και δράση σε ολοένα περισσότερα επίπεδα.

Και πιο συγκεκριμένα, ο μη πατριωτικός εορτασμός, που προαλείφεται από την Επιτροπή Ελλάδα 21, είναι ξεκάθαρο ότι συμπορεύεται και με άλλα δεδομένα εθνομηδενισμού, τα οποία προβληματίζουν, αλλά και συχνά πανικοβάλλουν τους Έλληνες, επειδή θέτουν το εύλογο ερώτημα του τι σημαίνουν όλα αυτά, από πού κατευθύνονται και τι συνέπειες απειλούν να έχουν για την πατρίδα μας. Οι σχετικές ανησυχίες είναι φυσικό να κορυφώνονται όταν στα φαινόμενα αυτά συμμετέχει η πρώτη τη τάξει πολίτης της χώρας, η ΠτΔ. Αναφέρομαι σε μια σειρά από συμπεριφορές υποβάθμισης, άρνησης, εξαίρεσης ή απομάκρυνσης θρησκευτικών και εθνικών συμβόλων, που απεικονίζουν την ελληνική ταυτότητα, και που καυτηριάστηκαν από σημαντική μερίδα του Τύπου. Εξυπακούεται ότι ως απλή πολίτης η κυρία Κατερίνα Σακελλαροπούλου, έχει κάθε δικαίωμα να θέλει ή να μη θέλει να φιλήσει σταυρό, να αρέσκεται ή να μην αρέσκεται στη θέα της σημαίας μας ή στο άκουσμα του εθνικού μας ύμνου. Αλλά, όμως, ως αρχηγός του ελληνικού κράτους, του οποίου η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι, αλλά και πατριώτες, η κυρία Σακελλαροπούλου παύει να έχει αυτό το δικαίωμα. Και αντιθέτως, παρόμοιες συμπεριφορές της ΠτΔ προσβάλλουν βαθύτατα τον ελληνικό λαό.

Προβληματικές, εξάλλου, είναι και αρκετές δηλώσεις, επιλογές ή διαβεβαιώσεις της ΠτΔ, όπως αυτές διατυπώνονται στο άρθρο της που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα των Συντακτών. Π.χ. είναι δύσκολο να συμβιβάσει κανείς την καταδίκη των ανισοτήτων, με τον εκθειασμό της παγκοσμιοποίησης, που τις προκάλεσε. Ακόμη, δεν είναι λογικό να υποστηριχθεί η ανύπαρκτη, οπωσδήποτε, αντίθεση ανάμεσα στη φιλελεύθερη δημοκρατία και στον «εθνοκεντρικό προστατευτισμό» (γιατί είναι εμφανές ότι ο προστατευτισμός δεν νοείται χωρίς το έθνος ως κέντρο). Αλλά, και ας σημειωθεί, εν προκειμένω, ότι το σύνολο σχεδόν της Δύσης, που αποτελεί σημείο αναφοράς πολυπολιτισμικών επιλογών της ΠτΔ, αλλά και των Βαλκανίων, έλυσαν επιτυχώς το μεταναστευτικό/λαθρομεταναστευτικό τους πρόβλημα, χάρις ακριβώς στον «εθνοκεντρικό προστατευτισμό». Με γκρίζα, βέβαια, εξαίρεση την Ελλάδα.

Διερωτάται, ακόμη, ο αναγνώστης του άρθρου αυτού που υπογράφεται από την ΠτΔ, κατά πόσον η Ευρώπη μπορεί να γίνει αποδεκτή ως «Ένωση δικαίου», ενόσω όχι απλώς ανέχθηκε, αλλά και συνέδραμε στη διάπραξη του πραξικοπήματος του 2015, όπου το 62% του ΟΧΙ μεταλλάχθηκε σε ΝΑΙ. Στο σημείο αυτό υπεισέρχεται και η μάλλον απλοϊκή διάκριση στην οποίαν αναφέρεται η ΠτΔ ανάμεσα στην ελεύθερη και ανελεύθερη δημοκρατία (δεδομένου ότι η νεότερη βιβλιογραφία στο θέμα αυτό προσφέρει πολλές ενδιαφέρουσες πλευρές, ιδίως με την έλευση της Κίνας στη κορυφή του κόσμου).

Είναι εμφανές ότι όλες οι παραπάνω επισημάνσεις ουδεμία σημασία θα είχαν, αν δεν πλαισίωναν χρονικά και νοητικά τον μη πατριωτικό τρόπο εορτασμού του 1821. Αν, επιπλέον, δεν επικρατούσε ολοένα περισσότερο η βεβαιότητα ότι προβάλλεται ή και επιβάλλεται στην Ελλάδα, ως κυρίαρχο αφήγημα, η παραχάραξη της ιστορίας και όχι η ιστορία μας. Αν δεν είχαν θεριέψει τα ερωτηματικά για το πως συμβαίνει να σπεύδουν ελληνικές τράπεζες, μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις, ΜΜΕ κλπ., να χρηματοδοτούν και να στηρίζουν την Ελλάδα 21, παρότι αποδεδειγμένα υποθάλπει σωρεία αβγών του φιδιού.

Με όλα αυτά φαίνεται βάσιμη η υπόθεση ότι δυνάμεις, εντός και εκτός της Ελλάδας, οδηγούν την πατρίδα μας σε μια νέα Ελλάδα, η οποία θα έχει ως συνοπτική ιστορία τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821. Σε μια νέα Ελλάδα, στην οποία τα παιδιά της θα διδάσκονται ότι ανήκουν σε μια χώρα, αλλά και σε ένα Έθνος, που δημιουργήθηκε από ένα καπρίτσιο των Μεγάλων Δυνάμεων, και όπου αγάλματα, αρχαία νομίσματα, αρχαίοι ναοί κλπ., ουδόλως μας ανήκουν, αλλά καλώς βρέθηκαν στην περιοχή μας, γιατί με την ενοικίασή τους μπορούμε να λύσουμε τα, κατά καιρούς, οικονομικά μας προβλήματα.

Οι εξελίξεις που θα εξαφανίσουν την Ελλάδα φαίνεται να είναι αναπότρεπτες. Ωστόσο, πριν περατωθεί η γιγαντιαία αυτή επιχείρηση της ιστορικής μετάλλαξης, που αναμένεται να επιταχυνθεί χάρη στον εθνικό εορτασμό, με τις προδιαγραφές της Ελλάδα 21, επιβάλλεται να ερωτηθούν τα 10 εκατομμύρια των Ελλήνων εντός της επικράτειας, και τα λοιπά εκτός, αν επιθυμούν για τους ίδιους και τους απογόνους τους να καταστούν «ινδικά χοιρίδια».

Επιβάλλεται, για μία ανατροπή αυτής της έκτασης να υπάρξει η συναίνεση των απανταχού Ελλήνων. Γιατί, πώς να νομιμοποιηθεί η άνωθεν λήψη απόφασης για μια τέτοιας ολκής μετάλλαξη της πραγματικότητας, αν αυτή επιχειρηθεί ερήμην των Ελλήνων;

Η ενδυνάμωση της εθνικής μας συνείδησης αποτελεί τη μοναδική οδό, και το αποφασιστικό όπλο αποτροπής αυτού του σκοτεινού σχεδίου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον η ΤΙΜΗΣΤΟ 21, χωρίς καμία στήριξη από πουθενά, αλλά με πολυάριθμα και αξιόλογα μέλη, δίνει καθημερινές μάχες εναντίον του κάθε μορφής εθνομηδενισμού.