ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Για τον σχεδιασμό και την βούληση να γίνει Καλλιτεχνικό Σχολείο στην Κοζάνη μίλησε η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης Βασιλική Βόντσα, λέγοντας πως γίνονται όλες οι προετοιμασίες ώστε να καταρτιστεί ο φάκελος υποψηφιότητας και να δοθεί η τελική έγκριση από το υπουργείο παιδείας.

Σύμφωνα με την ίδια, υπάρχει πρόθεση από την πολιτική ηγεσία του τόπου και τον δήμαρχο Κοζάνης, να ιδρυθεί ένα καλλιτεχνικό σχολείο , μια εξέλιξη ιδιαίτερα σημαντική. “Ένα καλλιτεχνικό σχολείο είναι κύτταρο πολιτισμού, είναι μια κυψέλη που εκπαιδεύει τους νέους ανθρώπους πάνω στις τέχνες. Δίνει μια άλλη διάσταση στην εκπαιδευτική διαδικασία, μέσα από τις τέχνες, τον κινηματογράφο ,  τα εικαστικά και τον χορό. Έτσι ομορφαίνει  η εκπαίδευση και δίνεται νέα διάσταση στην αγορά εργασίας και στους μαθητές “.

Στόχος είναι η Κοζάνη να στηρίξει το Καλλιτεχνικό αυτό Σχολείο, προσέθεσε η κ. Βόντσα, σημειώνοντας επίσης ότι πρόκειται για ένα από τα λίγα τέτοια σχολεία Πανελλαδικά. Το θέμα της χωροθέτησης είναι ακόμη ανοιχτό και όπως είπε η ίδια, εφόσον ευοδωθεί θα μπορούσε να γίνει νέο διδακτήριο. Στην παρούσα φάση μελετάται σε ποιο χώρο θα μπορούσε να στεγαστεί. Αρχικά, προτάθηκε το Βαλταδώρειο, αλλά τελικά κρίθηκε ακατάλληλο λόγω στενότητας και λόγω αδυναμίας να το προσεγγίσουν τα λεωφορεία που μεταφέρουν τους μαθητές. Για αυτό, σύμφωνα με τον ίδια, η ΕΛΜΕ Κοζάνης έκανε πρόταση να στεγαστεί σε ένα από τρία λύκεια της πόλης . Τα σχολεία εξετάστηκαν και διαπιστώθηκε ότι ο μικρότερος αριθμός μαθητών σε  σχέση με τη διαθεσιμότητα είναι το 1ο Λύκειο και όπως συμπλήρωσε η κ. Βόντσα πλέον η τοπική αυτοδιοίκηση θα προτείνει το κατάλληλο κτήριο για χρήση.

Η ίδια κατέληξε πως τα οφέλη των παιδιών είναι πολλά από ένα τέτοιο σχολείο, μιας και στα κανονικά μαθήματα προστίθενται 14 ώρες καλλιτεχνικών μαθημάτων. Είναι άνθρωποι με άλλοι ποιότητα οι μαθητές αυτοί και πιστεύω ότι σύντομα θα αγκαλιάσουμε αυτή την πρωτοβουλία”, κατέληξε.
Το θέμα θα συζητηθεί την Πέμπτη στο δημοτικό συμβούλιο της Κοζάνης .

Β.Σ.