Με ομόφωνη απόφασή του το Δημοτικό Συμβούλιο Γρεβενών, στο πλαίσιο εφαρμογής της κείμενης νομοθεσίας, ενέκρινε την απαλλαγή σε ποσοστό 40% του συνολικού ποσού από το μηνιαίο μίσθωμα που πρέπει να καταβάλλουν στο Δήμο Γρεβενών οι επιχειρήσεις που αναστάλθηκε υποχρεωτικά η λειτουργία τους ή πλήττονται οικονομικά για το χρονικό διάστημα από 20 Μαρτίου έως 31 Δεκεμβρίου του 2020.

Τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να καταθέσουν οι ενδιαφερόμενοι στο Δήμο Γρεβενών είναι τα εξής:

• Αίτηση του εκπροσώπου της Επιχείρησης
• Απογραφικό της ΑΑΔΕ (για τον ΚΑΔ)
• Εκτύπωση δήλωσης από το ΕΡΓΑΝΗ
• Βεβαίωση μη οφειλής προς το Δήμο από οποιοδήποτε τέλος ή δικαίωμα
• Υπεύθυνη Δήλωση Ν. 1599/1986
• Φωτοαντίγραφο Τραπεζικού Λογαριασμού για τυχόν επιστροφή χρημάτων
• Οποιοδήποτε άλλο δικαιολογητικό που τυχόν ζητηθεί από τα αρμόδια όργανα.

Η κατάθεση των δικαιολογητικών γίνεται ηλεκτρονικά στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου:

Για το τμήμα Εσόδων και Περιουσίας:
κ.Βασίλειος Καραμήτρος ([email protected] και [email protected])
κ. Δημήτριος Στέφος ([email protected]) ενώ για περαιτέρω διευκρινήσεις μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα (24623)-50874/50851/50895.
• Για τις Σχολικές Επιτροπές:
([email protected], [email protected], [email protected] ενώ για περαιτέρω διευκρινήσεις μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα (24623)-50857/50884.

Τέλος, η Κανονιστική Απόφαση της υπ’ αριθμ. 26/23.12.2020 Τακτικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Γρεβενών είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Δήμου Γρεβενών και πιο συγκεκριμένα εδώ καθώς και η σχετική Αίτηση και Υπεύθυνη Δήλωση που θα βρείτε εδώ.

Γραφείο Τύπου
Δημάρχου Γρεβενών