2ο βραβείο για την Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας

Μια ξεχωριστή βράβευση έλαβε το ΓΕΛ Βελβεντού, το οποίο διακρίθηκε στον 12ο Εθνικό διαγωνισμό αναγνώρισης των καλύτερων έργων eTwinning από πλευράς ελληνικών σχολικών μονάδων για το  σχολικό  έτος 2016-2017.  Συγκεκριμένα το σχολείο έλαβε το 2ο Βραβείο στην κατηγορία ΓΕΛ,ΕΠΑΛ,ΕΠΑΣ,ΤΕΕ και ΕΕΕΕΚ για τη δράση του με τίτλο «E.T. call Europe». Του  βραβείου προηγήθηκε η διάκριση με την Εθνική αλλά και την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.

Τρία Σχολεία από τρεις (3) χώρες (Ελλάδα, Σλοβακία, Γαλλία), έξι (6) καθηγητές και εβδομήντα τρεις (73) μαθητές, έσπευσαν στο κάλεσμα του υπουργού Διαπλανητικών Σχέσεων Ε.Τ. για βοήθεια, και κατάφεραν όχι μόνο να σώσουν τον πολιτισμό του αλλά και να σαρώσουν πληθώρα βραβείων σε εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο και να ελπίζουν για μια καλή τύχη διεκδικώντας το Ευρωπαϊκό βραβείο του καλύτερου έργου για το Σχολικό Έτος 2016-2017. Το Γενικό Λύκειο Βελβεντού, το ένα από τα τρία σχολεία, το πρόγραμμα eTwinning και η δράση «E.T. call Europe». Την ομάδα αποτελούν οι μαθητές/τριες, σήμερα, της Β΄ τάξης  Ελαφρού Νικολέτα, Εμμανουήλ Μαρία, Ζανδές Δημήτριος, Ζαφείρη Αφροδίτη, Ζέρβας Αστέριος και οι μαθητές/τριες της Γ΄ Λυκείου Αγγουριδάκης Παναγιώτης, Γκέκας Εμμανουήλ, Ευαγγέλου Ιάσωνας, Καραδιάκος Ευάγγελος, Κάσα Άμπρα, Παπατσιάρα Μαριλένα και Στεργίου Κωνσταντίνος.

Συντονιστής και ψυχή της ομάδας ο Ιωάννης Κοκκινίδης, καθηγητής πληροφορικής, ο οποίος μίλησε στο ράδιοΛόγος και τον Λύσανδρο Ρήγα για αυτή τη βράβευση. “Αυτή η εκπαιδευτική δραστηριότητα περιλαμβάνει συνεργασία των μαθητών του σχολείου  μας με σχολεία Από Σλοβακία και Γαλλία. Είναι ένα συνεργατικό πρόγραμμα, μετά από συνεννόηση με τους εκεί εκπαιδευτικούς που κάνουν ψηφιακά εργαλεία στις χώρες τους , σε ένα ενδιαφέρον συνέριο για τους μαθητές. Το σενάριο έχει ως εξής: Οι μαθητές λαμβάνουν ένα κωδικοποιημένο μήνυμα από τον E.T., τον υπουργό Διαπλανητικών Σχέσεων, ζητώντας τη βοήθεια τους. η χώρα τους είναι σε χαοτική κατάσταση. Δεν υπάρχει επαφή μεταξύ των ανθρώπων του πλανήτη του, εξαρτώνται αποκλειστικά από την τεχνολογία και την υπερκατανάλωση. Η πολυγλωσσία ενισχύει το πρόβλημα της επικοινωνίας. Το περιβάλλον έχει, επικίνδυνα, μολυνθεί.  Ο υπουργός ψάχνει να βρει νεαρούς Ευρωπαίους του 21ου αιώνα να τους βοηθήσουν, προτείνοντάς τους ένα «μοντέλο» και λύσεις για να αποφευχθεί η επανάληψη των ίδιων λαθών. Για να ξανακτίσουν τον κόσμο τους από την αρχή”.

Η δράση των παιδιών ήταν καθαρά εθελοντική, εκτός σχολικού ωραρίου και δούλευαν με μεράκι και αγάπη. Όπως τόνισε ο ίδιος, τα παιδιά αρχικά ήταν διστακτικοί, δεν είχαν ιδέα για το πως θα εξελιχθεί, αλλά στην πορεία η επικοινωνία με τους μαθητές του εξωτερικού, τους παρότρυνε να ασχοληθούν πιο σοβαρά και περισσότερο, τόνισε ο ίδιος. “Εκτός από το 2ο βραβείο στην Ελλάδα, το αντίστοιχο σχολείο κέρδισε την 1η θέση στη Σλοβακία. περιμένουμε διάκριση και από τη Γαλλία και φυσικά το ευρωπαϊκό βραβείο”, ανέφερε χαρακτηριστικά, περνώντας θετικά μηνύματα για τη δουλειά που γίνεται στο εν λόγω σχολείο!



Β.Σ.